Thursday, October 7, 2010

JUMAAT (8/10/2010) - DOW JONES: PENGANGGUR BERKURANGAN SEBANYAK 11,000 ORANG & PERISIAN RECOGNIA

Salam Sejahtera Semua,

Pada hari ini saya memilih untuk menulis dalam Bahasa Kebangsaan (Bahasa Malaysia) yang lebih memudahkan saya untuk menerangkan dengan lebih lanjut berkaitan saham syarikat pilihan saya untuk diperhatikan pada hari esok.  Saya mengikuti dengan penuh minat setiap hari iaitu QSR, KFC dan MRCB.

QSR

Note: Congratulation to those who buy QSR today.  This morning Friday (8/10/2010), QSR up 35 sen and counting. TQ.




KFC
Note: KFC also up +12 sen today (friday 8/10/2010).  I'm buying AZRB today and now profit around rm200.  Pls watch AZRB. I will write later about AZRB.
MRCB


SENARAI RECOGNIA
Saya menyenaraikan 4 pilihan  (untuk tarikh 6-7 Okt 2010) yang disediakan oleh perisian Recognia iaitu chart pattern, short term, oscillator dan indicator.  Pada kali ini, hanya chart pattern sahaja yang memenuhi 1 mukasurat tetapi bagi short term, oscillator dan indicator memenuhi 2 mukasurat. Saya tidak mampu untuk menambah lagi mukasurat kedua kerana masa yang diambil terlalu panjang. Sekian, terima kasih. 

CHART PATTERN



SHORT TERM CANDLESTICK


OSCILLATOR


INDICATOR






No comments:

Post a Comment